Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 kwietnia 2011

Metamorfoza wiki29



PRZED:Makijaż przedtem był bardzo mocny. Oczy były mocne pomalowane czarną kredką, czarnym linerem oraz cieniem. Ale ogółem ładnie to wyglądało. Usta i policzki także mają ciemne kolory ale wszystko pasuje i ładnie wygląda.

Jeżeli miałabym ocenić twój makijaż dałabym 9/10 . :)

PO: Postanowiłam zrobić delikatny makijaż. Powieki musnęłam fioletowym i zielonym cieniem do oczu. Kolory według mnie bardzo ładnie się ze sobą komponowały. Oczy pomalowałam czarną kredką, a na dole delikatnie białą. Policzki delikatnie pomalowałam aby pasowały do całości. Usta pomalowałam szminką pod kolor skóry oraz delikatnie błyszczykiem z LUXE ( Przepraszam za tą kreskę na dolnej wardze, ale aby ją usunąć musiałabym zmywać cały makijaż). Nie użyłam prawie żadnej biżuterii tylko te najmniejsze rzęsy. Fryzurę zostawiłam, ponieważ jest świetna! Kolor włosów też bardzo ładny.


O to efekty mojej pracy :


                                             PRZED:                                                



                                                         PO:






 I JAK WAM SIĘ PODOBA ?

 P.S. ZGŁOSZENIA DO METAMORFOZ PRZYJMUJĘ W MOJEJ KG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz