Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 kwietnia 2011

Metamorfoza MileyStardolka

PRZED: Włosy miałaś fajne, makijaż dawał rade. Mam parę zastrzeżeń : nie podobało mi się, że masz kolczyki na włosach. Makijaż oczu był wykonany dokładnie lecz efekt nie był zachwycający. Także czerwony róż nie za ładnie wyglądał. Co by tu jeszcze powiedzieć? Ogółem już nic ;P Mam nadzieję, że skorzystasz z rad.


Ogólna ocena: 6/10


PO: Miałaś bardzo mało kosmetyków. W zestawie nawet nie było tuszu! Ale myślę, że sobie poradziłam. Zmieniłam fryzurę na krótszą. Oczy pomalowałam czarnym cieniem z LUXE i fioletowym. Podkreśliłam je trochę linerem. Nie skorzystałam z różu ponieważ, jest on bardzo, bardzo czerwony i nie zbyt ładnie wyglądał. Usta delikatnie pomalowałam błyszczykiem z LUXE. Dodałam pieprzyk i myślę, że efekt końcowy był ładny. Ale nie mi tu oceniać. Zobaczcie sami :


PRZED:



PO:

I jak wam się podoba? 
Jeszcze raz przypominam, że do metamorfoz oraz ocen można zgłaszać się u mnie w KG !!

1 komentarz: