Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 kwietnia 2011

Metamorfoza BellSweetCandy

PRZED: Twój makijaż był ładny i starannie wykonany. Fryzura też była fajna. Trochę mi się nie podobają te usta ale u Ciebie fajnie wyglądały. Co jeszcze by tu dodać ogółem wszystko było ładnie.

Oceniam twój wygląd na 8/10 .


PO: Zrobiłam Ci wiosenny makijaż który według mnie ładnie na twojej dollce wyglądał. Powiekę musnęłam niebieskim i zielonym cieniem. Dół podkreśliłam delikatnie białą i niebieską kredką. Użyłam także sztucznych rzęs. Policzki podkreśliłam delikatnie różem. Usta pomalowałam błyszczykiem LUXE, który jest niezbędny do każdego makijażu. Włosy zmieniłam na krótsze które ładnie wyglądały przy całej reszcie.


PRZED:



PO:    

I jak wam się podoba? ( Aby powiększyć obrazki kliknijcie w nie )

I jeszcze raz przypominam, że do metamorfoz możecie się zgłaszać w mojej KG.

2 komentarze: