Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 kwietnia 2011

Metamorfoza Kunoichi

PRZED: Makijaż był starannie wykonany i był naprawdę bardzo ładny! Fryzurę też miałaś ładną. Bardzo ładnie wyglądała z całą resztą. Bardzo mi się podobał kolor ust, który zlewał się z kolorem twarzy. Ogółem nie mam żadnych zastrzeżeń.

Oceniam twój wygląd na : 9.5 / 10 .

PO: Aby nie powtarzać się z odcieniami zieleni. Powieki pomalowałam różem i fioletem. Dolną część oka podkreśliłam fioletem. Policzki musnęłam delikatnie różem. Usta zostawiłam bez zmian, ponieważ bardzo mi się podoba ich naturalny odcień. Ciężko było dobrać fryzurę z powodu tego, że nie jesteś SS. Ale myślę, że ładną wybrałam. Ale co ja będę oceniać! Zobaczcie sami :



PRZED:


PO:


I jak wam się podoba? 
PRZYPOMINAM, ŻE DO METAMORFOZ MOŻECIE ZGŁASZAĆ SIĘ W MOJEJ KG !!

2 komentarze: