Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 kwietnia 2011

Metamorfoza Julietka_123

PRZED: Co by tu powiedzieć? Oczy miałaś pomalowane niebieskim cieniem. Usta błyszczykiem i to wszystko. Mało do opisania. Za to oczy były ładnie pomalowane mogłaś jeszcze dodać jest róż na policzkach oraz pomalować delikatnie oczy kredką. Co do fryzury- nie jest ona taka zła chociaż ja za nią nie przepadam.

Oceniam twój wygląd na 7/10



PO: Miałaś zaledwie jedną stronę kosmetyków więc dużo nie mogłam zrobić ale starałam się zrobić coś ciekawego z kosmetyków jakie miałam do dyspozycji. Oczy pomalowałam niebieskim i czarnym cieniem do powiek. Dodałam też sztuczne rzęsy. Usta pomalowałam błyszczykiem z LUXE. Fryzurę zmieniłam na według mnie ładniejszą od poprzedniej. Kolor zmieniłam na czarny, który ładnie wyglądał przy makijażu. Więcej chyba nie mogłam zadziałać :P


PRZED:



PO: 
(ABY POWIĘKSZYĆ OBRAZ KLIKNIJCIE W NIEGO )

I jak wam się podoba ta metamorfoza?

Jeszcze raz przypominam, że do metamorfoz możecie zgłaszać się u mnie w KG.

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście ładnie, ale fakt- mam starsznie mało kosmetyków :// Starałam sie zrobić taki makijaż jaki Ty mi zrobiłaś, ale mi nie wyszedł to pozmieniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak i tak ładnie :D

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardziej podoba 'po' ;]
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń