Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 kwietnia 2011

Metamorfoza gosiak1997

PRZED: Ogółem brak zastrzeżeń. Miałaś ładny makijaż. Tylko nie przepadam za bardzo za tą fryzurą. Ale i tak u Cb to ładnie wyglądało. Szkoda tylko, że do makijażu użyłaś sam tusz. Nie wiem co tu jeszcze powiedzieć.


Oceniam twoją medoll na 8/10


PO: Zmieniłam fryzurę i kolor, który według mnie ładnie wygląda. Oczy pomalowałam niebieskim i delikatnie trochę złotawym cieniem. Użyłam czarnego linera i kredki aby podkreślić oczy. Policzki delikatnie musnęłam różem. Do ust użyłam błyszczyka z Luxe i różawej pomadki. Myślę, że ogółem efekt końcowy ładny wyszedł. Ale ja nie będę oceniać. Ocencie sami!



PRZED:


 PO:
Podoba wam się? I jeszcze raz przypominam, że do metamorfoz możecie zgłaszać się u mnie w KG!

Spośród osób które skomentują ten post wylosuję jedną która otrzyma 5 sd.
(Jeżeli nie będzie przynajmniej 4 komentarzy to będę inaczej was nagradzać pod koniec miesiąca wybiorę osobę która najwięcej komentowała dostanie 50 sd. Wynik pod koniec maja. Pozdrawiam!)

3 komentarze: