Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 kwietnia 2011

Metamorfoza anaser00

PRZED: Twój wygląd świadczył o tym, że lubisz czarne kolory. Oczy były mocno pomalowane czarnym cieniem i kredką. Kolor włosów też był dopasowany do reszty. Co by tu jeszcze powiedzieć? No sama nie wiem.



PO: Postanowiłam zrobić "przeciwieństwo" wcześniejszego wyglądu. Kolor włosów zmieniłam na jaśniejszy. Natomiast fryzurę pozostawiłam ponieważ według mnie jest ładna. Oczy pomalowałam niebieskim cieniem oraz białą i czarną kredką. Policzki delikatnie musnęłam różem. Usta pomalowałam delikatnie błyszczykiem z LUXE. Szkoda tylko, że nie mogłam zmienić koloru brwi. Dodatków nie użyłam bo mi za bardzo nie pasowały do reszty. Ale koniec mojego gadania! Oceńcie sami:


PRZED:     




PO:


Przypominam, że do metamorfoz można zgłaszać się w mojej KG!

1 komentarz: